woensdag 6 november 2013

Shatiniha (18) verkocht maagdelijkheid voor € 20.000

Een 18-jarige vrouw uit de Siberische plaats Krasnojarsk heeft haar maagdelijkheid verkocht voor ruim twintigduizend euro via een Russische veilingsite. Shatiniha schreef haar advertentie op 24au.ru: "Ik verkoop mijn meest waardevolle bezit, omdat ik snel geld nodig heb. Ik kom naar een hotel op het Predmostnayaplein met een document dat bewijst dat ik nog maagd ben. Iemand anders zal het geld aannemen en weer vertrekken, zodat ik niet opgelicht kan worden. Ik zal blijven."

De advertentie had als titel "maagdelijkheid" en bij conditie had de vrouw "nieuw - niet gebruikt" geselecteerd. Na een dag had Shatiniha een bod geaccepteerd van 900.000 roebel, ruim 20.000 euro. Van de 'koper', ene Evgeniy Voinov, is weinig bekend.

Volgens de Russische politie heeft de vrouw met haar actie geen wet gebroken. "Deze veiling was niet illegaal", zegt een woordvoerder tegen The Siberian Times. "Hier is ook geen sprake van prostitutie. Wij hebben niet het recht om de keuze van dit meisje te veroordelen."

De Siberische krant ontdekte dat Shatiniha in april waarschijnlijk al eens op een andere veilingsite haar maagdelijkheid heeft aangeboden.

Bron: The Siberian Times d.d. 16-11-2013

Zie ook: Antwerpse studente veilt maagdelijkheid op internet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten