vrijdag 28 december 2018

Minimum bedrag om Bitcoins te kopen per bank verhoogd in Blockchain

Een paar dagen geleden wilde ik via een bankoverschrijving voor € 50,00 Bitcoins kopen voor mijn wallet in Blockchain maar ik kon alleen maar met Visa betalen en niet meer via een gewone bankoverschrijving. Dat kon vroeger wel maar nu helaas niet meer.

Vandaar dat ik contact heb opgenomen met de Helpdesk van Blockchain. Na een paar uur kreeg ik een reactie terug dat ze mijn vraag/opmerking hadden doorgestuurd naar Coinify, de partner van Blockchain die de aan- en verkoop van cryptocurrencies voor hun rekening neemt.

Vandaag kreeg ik hun duidelijke en heldere uitleg. Wat bleek, je kunt momenteel alleen nog Bitcoins kopen per bank als je voor € 100,00 of meer aan Bitcoins wilt kopen (als je level 3 hebt behaald). Klik hier voor alle levels en de minimum en maximum bedragen. Wil je kleinere bedragen kopen dan kun je alleen via Visa betalen. Uiteraard heb ik dit direct uitgeprobeerd en ja hoor, nu kreeg ik ineens 2 betaalopties: via een normale bankoverschrijving (duurt ongeveer 2 - 3 werkdagen) of via je Visacard (dan ontvang je je Bitcoins direct). Bitcoins kopen via iDeal is helaas niet mogelijk met Blockchain en Coinify.
Bitcoins kopen met iDeal kan wel met de Nederlandstalige Bitcoin Wallet Bitmymoney.

Bron: Coinify d.d. 28-12-2018

Geen opmerkingen:

Een reactie posten