maandag 11 maart 2013

Bejaarde (82) per ongeluk meegewassen in wasstraat


In Zweden heeft een 82-jarige man een ongewilde wasbeurt gekregen in de autowasserette van het tankstation dat uitgebaat wordt door zijn zoon. De bejaarde kon ontkomen net voor het wasprogramma in werking trad. Het avontuur kwam hem weliswaar op een nat pak te staan, maar hij bleef verder ongedeerd.

Tage Schill was de wasstraat in Växjö binnengestapt om een poetsbeurt uit te voeren. 'Ik had niet in de gaten dat een dame met haar auto de wasstraat was binnengereden. Zij gooide een penning in de gleuf en het wasprogramma trad in werking', aldus de tachtiger. 'Een hels lawaai brak los. Ik kon geen hand voor mijn ogen zien. In een mum van tijd was ik kletsnat. Ik probeerde uit alle macht te ontkomen. Net voor ik in het waxprogramma terecht zou komen, kon ik me naar buiten wurmen'.

Schill kwam met de schrik vrij bij zijn avontuur. 'De dame rende uit haar auto om zich te verontschuldigen. Zij treft geen enkele schuld. We hebben haar een nieuwe, gratis wasbeurt aangeboden'. Waarna de gentleman droge kleren ging aantrekken.

Bron: AD.nl d.d. 11-03-2013

Geen opmerkingen:

Een reactie posten